Sa zadovoljstvom vas pozivamo na konferenciju Smislene inovacije u obrazovanju koja će se održati u petak, 24. veljače 2023., s početkom u 9 sati, dvorana G-003 na Građevinskom fakultetu u Rijeci (Kampus Sveučilišta, Radmile Matejčić 3).
Konferenciju je pripremio međunarodni tim stručnjaka na temelju iskustava i rezultata ostvarenih u okviru Erasmus+ projekta Relevant Assessment and Pedagogies for Inclusive Digital Education (RAPIDE).
Projekt RAPIDE završava krajem veljače 2023. godine, a provodi se već dvije godine, od ožujka 2021. godine pod koordinacijom Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu u partnerstvu sa sveučilištima: Open University iz Velike Britanije, Delft University of Technology iz Nizozemske, Goethe University iz Njemačke, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te Sveučilište u Rijeci.
Glavni cilj projekta bio je razvoj, primjena i razmjena inovativnih načina učenja i poučavanja te upotreba analitike učenja za podršku studentima i nastavnicima. Više informacija o projektu dostupno je na službenimmrežnim stranicama projekta.
Konferencija će vam omogućiti upoznavanje i usvajanje inovativnih praksi u učenju i poučavanju, kao što su obrnuta učionica i učenje kroz rad i projekte. Predviđeno je održavanje radionica na kojima ćete aktivno raditi na upotrebi koncepta i alata za dizajn učenja, ali i povezivanje strateških ciljeva škole ili fakulteta/sveučilišta s inovativnim pedagoškim pristupima.
Ciljne skupine su nastavnici u visokom obrazovanju, učitelji i nastavnici osnovnih i srednjih škola, ravnatelji škola i obrazovnih ustanova, dekani i prodekani, rektori i prorektori, čelnici ustanova i agencija u području odgoja, obrazovanja i znanosti te svi ostali zainteresirani za teme konferencije. Konferencija je uključena u Katalog stručnih skupova Agencije za odgoj i obrazovanje.
Detaljan program konferencije je u privitku.
Molimo da svoje sudjelovanje na konferenciji potvrdite ispunjavanjem prijavnog obrasca najkasnije do srijede 15. veljače 2023. Broj sudionika radionica je ograničen.